Meglepően sokoldalú IP telefonközpont
Minél hatékonyabb a kommunikáció, annál gördülékenyebb a munkavégzés. Ehhez modern eszközök állnak a rendelkezésünkre. Ezek közé sorolható az IP telefonközpont aminek a bővíthetősége az egyik legnagyobb előnye. Egy nagyobb cégen belül nem lehet minden telefonkészülékre külön előfizetést kötni, hiszen ez egy teljesen értelmetlen megoldás lenne.
A Call Center-ek, ügyfélszolgálatok esetében valahogy meg kell oldani, hogy ugyanazt a számot tárcsázva, a hívás akár több készüléken is fogadhatóvá váljon. Az IP telefonközpont természetesen ezt is lehetővé teszi, hiszen 6 db fő analóg vonalat képes fogadni.
Ezen kívül, 16 analóg mellékállomással rendelkezik, amelyek esetében a hívószámnak a kijelzése is lehetséges. Bizonyos modellek digitális mellékállomásokkal is el vannak látva.
Az IP telefonközpont ezeknek a paramétereknek köszönhetően akár a 250 fős vállalatoknál is sikeresen alkalmazható. Költséghatékonyságát a bővíthetőségének és az igény szerinti programozásnak köszönheti. Továbbá, a használatával lehetségesek a konferenciahívások és rendelkezik térfigyelési képességekkel is.