
A dollár árfolyam és a nagyvállalatok árai

A nagyvállalatok szinte soha nem használják a számításaik alapjául az aktuális ország pénznemét, hanem inkább olyan stabil valutát választanak, mint a dollár vagy az euró. Így egy több országban kirendeltséget működtető megavállalat nem kell a dollár árfolyam változásán kívül egyebet figyelembe vennie. Ha az felfele vagy lefele kezd el mozogni, akkor ahhoz viszonyítva szabják meg a napi árajánlatukat. Ez nagyon egyszerű és kézenfekvő módszer.
A dollár árfolyam változásaival való együttmozgás lehetővé tesz olyan ajánlatok megtételét, amelyekkel a versenytársak elé kerülhet. Például sokan beleesnek abba a hibába, hogy amikor a dollár heti vagy havi lebontásban csökkenő tendenciát mutat, nem csökkentik a termékeik vagy szolgáltatásaik árát, így próbálják a bevételt növelni. Ezt azonban az ügyfelek nem nézik jó szemmel, és ha nem köti őket valamiféle egyoldalú szerződés, akkor könnyedén lehet, hogy átpártolnak egy olyan céghez, ami nemcsak a dollár árfolyam emelkedő szakaszán variálja az árakat, hanem csökkenti is, amikor lehetősége adódik rá.
Ezeket is érdemes megnézni

Autóbérlés azonnal, rejtett költségek nélkül
2015-05-22
Thor 2. dvd megjelenés a hosszú hétvégékre
2014-12-08