Gluténmentes, diétás, fehérjés palacsinta

Fehérjés palacsinta

A protein bevitel nemcsak a hivatásos sportolók esetében fontos. Az emberek mindennapjaiba lényeges beépíteni a különféle fehérjedús ételeket, hiszen a nehéz fizikai munka is elszívja az energiát. A fehérjés palacsinta alapja lehet a zab, amely segíti az emésztést és még az egészségre is jó hatással van. Ha fogyókúrázni vagy diétázni szeretne, akkor ne mondjon le mindenről azonnal!

Amennyiben hosszútávon gondolkodik, akkor a kávét, a cukrot, a gyors felszívódású szénhidrátokat és a káros zsiradékokat fokozatosan iktassa ki az étrendjéből! Tejtermékekből próbáljon meg hetente két-három alkalommal fogyasztani, főleg, hogyha a pajzsmirigyével probléma van. A gluténmentes, zabos és fehérjés palacsinta elkészítéséhez egyáltalán nem kell konyhamesternek lennie. Nem muszáj egyetlen diétához ragaszkodnia. A paleo vagy gluténmentes diétát ötvözheti más fogyókúrás módszerrel is. Így még hatékonyabb lesz a súlyvesztés. A fehérjés palacsinta nagyon egyszerűen elkészíthető a peakshop.hu oldalon található recept alapján.

Print Friendly, PDF & Email