Szolgáltatás

Nemzetközi siker, magyar innováció a Docler leánycégnél

docler
DoclerNet blog

Az egyik legismertebb videómegosztó oldalként számon tartott Dailymotion ezúttal a magyar Gravity R&D-vel kötött szerződést. Az együttműködés célja egyértelműen az, hogy az oldalon új ajánlórendszer kerüljön bevezetésre, melynek lényege, hogy mind a látogatók oldalon töltött ideje, mind az átkattintások száma növekedjen. A Gravity terméke ezt úgy igyekszik elérni, hogy hasonló témájú videókat ajánl fel a látogatóknak megtekintésre.

Részletek a DoclerNet blogban olvashatóak, s összegezvén az együttműködést, elmondható, hogy Sylvian Brosset, a videómegosztó kutatási-fejlesztési részlegének vezetője is elismerően nyilatkozott a projekt-ről.

A Gravity R&D egyébként már 2009-ben is jelentős sikereket ért el, amikor a Netflix Prize megmérettetésen is bebizonyította az akkor még The Enseble néven induló csapat hozzáértését és szakértelmét. A Docler Holding érdeklődését is ekkor keltette fel a vállalkozás, mely azóta is sikert sikerre halmoz.

Mint már említettük a bevételnövelés sajátos módját választó cég az oldalon töltött időt, az átkattintások számának emelését tűzi ki célként, amikor kereskedelmi oldalak, videómegosztók, valamint webshopok számára készít szoftvereket. Ismert ügyfelei között van a Jófogás és a Vatera is. A cég egyébként nemzetközi vizeken is folyamatosan bővíti ügyfélkörét, így képviseletei vannak már San Joséban, Moszkvában és Londonban is, e helyeken azonban csak a helyi értékesítés működik, a lényegi munka gyakorlatilag a budapesti helyszínen tevékenykedő team-re marad.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás