A kismama jóga hatásai

Kismama jóga

Kismama jóga

A kismamák számára számos jó tanácsot szoktak adni azok az anyukák, akik már átestek a terhességen. Van, aki megfogad valamit és van, aki nem. Természetesen, nincs két egyforma szervezet. Ezért a tanácsok is van akinél bejönnek és van akinél egyáltalán nem. A kismama jóga kapcsolatot épít. Méghozzá a baba és mama kapcsolatát hivatott erősíteni. Leginkább a szülés utáni időszakban ajánlott beiratkozni egy ilyen foglalkozásra. Rendszeresen gyakorolva, gyorsabb lesz a szülés utáni regeneráció. A jóga során a baba sokkal nyugodtabb lesz. Erősíti a baba jellemét, fejlődését és mozgásérzékelését. A baba-mama kapcsolat sokkal bensőségesebbé és mélyebbé válik. A jóga pózok javítják a test tartását, erősíti a hátat. Átmozgatja az egész testet, a problémás területekre fokuszál. A kismama jóga igen jó hatással bír minden kismama szervezetére és testére. A kismama jóga során, a baba passzív mozgást végez. Tulajdonképpen masszírozni fogjuk a pici testét. Az első pár alkalom mindig kellemetlen a baba számára, hiszen meg kell szoknia a környezetet.

Print Friendly, PDF & Email